2015. április 9., csütörtök

Lago di Como, húsvéti kirándulás, 1. rész

Elautóztunk Menaggio-ba, onnan indult a hajótúra. Három hajóra szálltunk, először irány Belaggio, aztán onnan Varenna, majd vissza Menaggioba. Belaggio-ból elég nehezen jutottunk el Varennába, illetve nem is annyira, csak úgy tűnt. Belaggioban 3 kikötő van, és 2 helyről is máshova irányítottak minket...egy nagyon kis kikötő-helynél vártuk a hajót aztán, de láttuk, hogy ez nem lesz jó, mert ide ilyen nagy hajó nem tud kikötni, márpedig a nagy hajó nagyon jön, és épp idő van, így visszaszaladtunk a második helyre. Ott aztán felszálltunk, és a bácsik azt mondták, Varennába megy ez a hajó. És tényleg. Varennában lekéstük a hajót, de aztán nemsokára, hamarabb, mint a menetrend alapján gondoltuk,  jött egy másik. Mi résen voltunk, mert addig a (nagyon praktikusan a) kikötő melletti játszótéren múlattuk az időt. Akkor már nem lepődtünk meg olyan nagyon, lévén már a majd valamikor, majd valahonnan hangulatban voltunk...Aztán már otthon, este jöttem rá, hogy a telefonomon levő órát nem állítottam át (pedig már egy hete kellett volna), ezért volt ez a varenna-i furcsa hajóindulás. Szóval nem olasz barátaink voltak lezserek. :-)
(Eddig nem egy órával elcsúszva töltöttem a napokat :-). A telefont nem is nagyon használtam, mert csak hétfőtől szerdáig dolgoztam, addig mindig otthon felejtettem, aztán csütörtöktől pedig már végképp nem volt rá szükségem...:-)

Szóval következnek a képek. Nekem Varenna tetszett jobban, azt hiszem, illetve ott színesebbek voltak a tóparti házak...viszont  beljebb, a faluban, a hegyoldalon Belaggio is nagyon hangulatos volt.
Most néhány kép, aztán majd még több is fog jönni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése